Novinky

30.09.2024 DARUJEME KROUŽKY

provozni-doba

18.09.2024 PŘÍSPĚVEK OD POJIŠŤOVNY

provozni-doba

17.09.2024 NOVÍ VEDOUCÍ

provozni-doba

02.09.2024 PROVOZ V ZÁŘÍ

provozni-doba

11.06.2024 NABÍDKA KROUŽKŮ

provozni-doba

Sledujte nás

Přihláška do kroužku

JAK SE PŘIHLÁSIT DO KROUŽKU?

SYSTÉM ON-LINE PŘIHLAŠOVÁNÍ POMOCÍ RODINNÉHO ÚČTU


14. května 2015 jsme spustili zcela nový přihlašovací systém do našich kroužků, akcí, táborů formou rodinného účtu. Pro všechny členy rodiny nyní stačí jeden účet zaregistrovaný na emailovou adresu.

Postup:
Nejprve zaregistrujete svůj rodičovský účet a pod tímto účtem poté své ratolesti.

Ve vašem účtu můžete:

  • registrovat konkrétní účastníky aktivit vyplněním osobních a kontaktních údajů.
  • kontrolovat historii všech přihlášek u každého registrovaného účastníka.
  • u každé přihlášky sledovat její stav (čeká na schválení, přihlášen, odhlášen), jaký je předpis platby účastnického poplatku a zda byl již připsán na náš účet.
  • kdykoli v průběhu měnit osobní a kontaktní údaje účastníků.
  • přihlásit se on-line na vybranou aktivitu (kroužek, tábor, akci) pokud je uvedena v kategorii.
  • volit zasílání novinek.


Aktivační odkaz má platnost 5 hodin. Po uplynutí této doby je nutné se registrovat znovu.

Klientské centrum můžete navštívit na adrese: https://svcvyskov.iddm.cz/



FAQ - často kladené otázky:

Nelze se mi přihlásit
Zkontrolujte, zda-li se přihlašujete pod správným e-mailem. Mnohdy se stává, že se rodiče přihlašují pod svým novým mailem, ale registrace je na jejich starší nebo firemní, který třeba již nepoužívají. Poté zkontrolujte, zda-li správně píšete heslo, nebo si heslo můžete obnovit.

Neznám heslo
V pravém horním rohu je možnost obnovení hesla. Na email poté přijde zpráva s instrukcemi ohledně obnovení hesla.

Nevidím své dítě pod svým rodičovským/klientským účtem
Jsou dvě možnosti, buď účastníka v našem systému neevidujeme a můžete si dítě sami přidat, nebo je účastník v naší databázi již evidován pod jiným rodičovským/klientským účtem nebo není k žádnému přiřazen. Kontaktujte správce systému - 601 383 312, nebo napište mail na chelik@svcvyskov.cz, kde napíšete že žádáte o přiřazení účastníka (jméno, příjmení, rok narození) pod rodičovský/klientský účet (mail).

Rodné číslo již existuje
Účastník je již evidován v naší databázi buď pod jiným rodičovským účtem, nebo není k účtu přiřazen. Kontaktujte správce systému - 601 383 312, nebo napište mail na chelik@svcvyskov.cz, kde napíšete že žádáte o přiřazení účastníka (jméno, příjmení, rok narození) pod rodičovský/klientský účet (mail).

Lze zřídit rodičovský/klientský účet pro každého rodiče zvlášť?
Bohužel náš systém v současné době zatím ještě nepodporuje tuto funkci a účastník může být evidován pouze pod jedním rodičovským/klientským účtem. Nicméně k tomuto účtu mohou mít přístup oba dva rodiči - stanoví si společné přístupové heslo.

Naši partneři

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.